Servis a náhradní díly k filtračním zařízením Bofa
Poskytujeme kompletní servis
Díky spolupráci s výrobcem odsávacích a filtračních zařízení Bofa, společností Donaldson Company, Inc., můžeme nabídnout tyto služby a produkty:
- kompletní záruční servis,
- pozáruční servis,
- servis pro zákazníky, kteří nakoupili jinde,
- dodání příslušenství a náhradních dílů.
Garantujeme profesionální přístup
- originální náhradní díly,
- kvalifikované opravy,
- schválené postupy přímo od výrobce,
- nastavení a kalibrace,
- opravy provádíme do jednoho až dvou týdnů,
- urgentní opravy i na počkání.
Jak provádíme servis
Servis realizujeme v našem autorizovaném servisním středisku nebo přímo u zákazníka.
Postup je následující:
1. | DIAGNOSTIKA | Prvním krokem servisu je DIAGNOSTIKA skutečné závady |
2. | NABÍDKA | Následuje NABÍDKA řešení zákazníkovi. |
3. | SCHVÁLENÍ | SCHVÁLENÍ nabídky zákazníkem. |
4. | OPRAVA a KALIBRACE | OPRAVA a případná KALIBRACE výrobku. |
5. | EXPEDICE | Opravený výrobek je zaslán s fakturou zákazníkovi. |
Závada v záruční době
Řešení závad v záruční době se řídí naším reklamačním řádem. Kontakujte nás telefonicky nebo e-mailem, domluvíme se na dalším postupu a řešení.
Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní, je třeba na toto upozornit e-mailem nebo přímo v objednávce.
Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.
servis@abetec.cz Telefon: +420 466 670 035 Mobil: +420 733 533 932 |
ABE.TEC, s.r.o., |
Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis
Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro autorizovaný servis včetně originálních náhradních dílů od výrobce.